2020-12-08T12:22:25+02:00

לאנשים קרובים, לאהובים ולחברים קל לבחור מתנה: הנכם מכירים את טעמם האישי וגם אם טעיתם בבחירת מתנה  עבורם, תמיד אפשר להפוך זאת לבדיחה. לבחור מתנה לעמיתים - זו משימה קשה יותר, במיוחד במידה וסגנון התקשורת הבינאישית בצוות הנו רשמי או אם הנכם חדשים במקום העבודה. זר פרחים – זו האופציה הבטוחה ביותר למתנה מוצלחת! ההמלצות שלנו יעזרו לכם לבחור את הזר המתאים ביותר כמתנה לעמיתים. 




בחירת פרחים לעמיתים בהתאם לסוג האירוע
הכלל העיקרי שיש לשמור עליו בבחירת זר לעמיתים לעבודה: אסור להעניק ורדים אדומים! הם מסמלים אהבה ולפי כללי הנימוס, יש לתת אותם רק לאנשים קרובים. זר ורדים אדומים יעמיד גם אתכם וגם את מקבל המתנה במצב לא נעים ויעורר דיבורים מיותרים. כדי למנוע את זה, בחרו זר מהרשימה שלנו.
ליום הולדת, אנו ממליצים לבחור זר פרחים בגוונים של צהוב, כתום, שמנת או סגול.
מגוון צבעים אלו קיים אצל ורדים, גרברות, אלסטרומריות, גלדיולות, חרציות ופרחי דליה. בשפת הפרחים, לגוונים אלו אין רמיזה רומנטית, לכן אפשר לתת אותם גם לאנשים שאינכם מכירים טוב.
זכרו, כי מלבד יום הולדתו האישי של העמית, קיים גם יום השנה לעבודה שלו בתפקיד. ורד גבוה לתשומת לב, ינעים אותו ביום זה.
כדי להודות לעמיתך על עזרה או תמיכה, נהוג להעניק ורדים ורודים. אופציה זו רלוונטית לעמיתה.
בחרו בגווני הניצנים בהתאם לגיל של מקבלת הזר: ככל שהיא מבוגרת יותר, כך אינטנסיביים יותר גווני הפרחים המיועדים לה. אם תרצו להודות לעמית, קנו זר אירוסים "גברי".
לכבוד קידום בעבודה או מעבר של עמיתכם לתפקיד חדש, קנו אדמוניות בצבע וורד אלמוג. פרח זה מקושר להצלחה, רווחה והשגת יעדים.
לכבוד יום האישה, העניקו לנשים ונערות זר טוליפים וורדים, צהובים או סגולים. לרוב, גברים מזמינים אצלנו כמות מסוימת של טוליפים ראשונים ומרכיבים מהם זרים לא גדולים באופן עצמאי.
הפתרון האוניברסלי – זהו זר מיקס. בזכות מגוון רחב של גווני צבע, סידור פרחים מאבד את המשמעות הסמלית שלו והופך להפתעה ססגונית ויפה.


איזה זר פרחים כדאי להעניק לעמיתה או לעמית
לעמיתות הנפלאות שלכם לעבודה, ניתן להרכיב סידור מכל הפרחים שכבר צייננו. לבחור זר פרחים לעמית - זו משימה קשה יותר. לרוב, זו לא מתנה שהנם מקבלים לעיתים קרובות במקומות עבודה: בדרך כלל רק לכבוד יום השנה במקום העבודה או פרישה לגמלאות, ולעיתים ליום הולדת.
כדי להיות בטוחים שהמתנה תמצא חן בעיני חתן השמחה, הזמינו סידור פרחים בלעדי בסלסלה. המומחים שלנו יקפידו להרכיב אותו בהתאם לדרישות סידורי הפרחים לגבר: הם יתאימו נכון את גווני הצבע, סוג, גודל וצורת הצמחים.
כדי לא להפוך את חדר העבודה של העמית לחממת פרחים, מומלץ להזמין סידור פרחים בלעדי מעוצב מכל הצוות או המחלקה. המתנה תהיה ייחודית ותקציב העובדים לא ייפגע.
אנו מודעים לכך, כי פרחים עבור עמיתים לעבודה נרכשים לעיתים רק ברגע האחרון. בכדי להימנע מלהעניק את הזר הראשון שמצאתם במכולת הקרובה, בעוד שטריותו מעלה ספק, הזמינו משלוח פרחים למשרד. ללא קשר לסוג וסגנון הזר שתבחרו, החשוב מכל שהפרחים יהיו טריים. במקרה זה, שמחת העמית, מצב רוחו הטוב והאווירה הנעימה בתוך הצוות מובטחים לכם.