2023-01-16T09:03:43+02:00

ההורים חוגגים יום נישואין? רוצה לפנק את החבר סתם ככה באמצע היום? האחות עברה טסט? החברה הכי טובה מסיימת תואר? סתם יש לכם חשק למתוק? נשמע, בשבילכם משלוח שוקולד ירושלים הוא רעיון לא רע בכלל. כי ביננו, מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? הוא מתקתק, הוא מנחם, הוא סוגר את פינת המתוק ויש כל כך הרבה סוגים ממנו כך שאפשר תמיד לטעום עוד ולהתפתח בתחום השוקולד. אם אתם גרים בירושלים והסביבה, ואתם מעוניינים במשלוח ולא יודעים מאיפה להשיג, לנו יש פתרון בשבילכם. אנחנו פרחי גילה עושים משלוחים לכל ירושלים והסביבה ונשמח לעמוד כאן לשירותכם.


משלוח שוקולד בירושלים והסביבה

אנחנו פרחי פיונה עושים משלוח שוקולד בירושלים והסביבה, כלומר בישובים הסמוכים. ישובים למשל פסגת זאב, גבעת זאב, אדם, מעלה אדומים, אורה, רמת רחל, קריית יערים, אבו גוש, שורש, גבע בנימין וכל הישובים שבסביבה. אם אתם לא בטוחים אם הישוב שלכם כלול, כנסו לאתר שלנו ובדקו זאת. אנחנו עושים משלוחים של מגוון שוקולדים איכותיים מכל העולם, כמו מרסי, קינדר, פררו רושה, מילקה, פרלי, לואקר, לינדור ואפילו עלית הישראלית. אם אתם רוצים לעשות משלוח משולב, יש לנו מארזי שוקולדים, עם שוקולדים מיוחדים שמתאימים ביחד במחיר מיוחד. מארז יכול להיות המתנה המושלמת, כיוון שהיא כוללת מגוון גדול של שוקולדים. בנוסף, תוכלו לעשות מארז שוקולדים עם המוצרים הנלווים שלנו.


המוצרים הנוספים שלנו

משלוח שוקולד בירושלים אינו הדבר היחיד שאנחנו עושים. יש לנו מגוון מוצרים נלווים כמו זרי פרחים מיוחדים, בקבוקי יין  משובחים וסוגי אלכוהול שונים, זרי בלונים, ממרחים ומוצרי פינוק נלווים, עוגות וקינוחים, סחלבים ועציצים ועוד המון. בנוסף, אינכם חייבים לקיים משלוח. חנות הבית שלנו ממוקמת בשכונת קריית היובל בירושלים, שם תוכלו להתרשם מכל המגוון שיש לנו בחנות. כמוכן, אם אתם מעוניינים להזמין משלוח, אתם יכולים לעשות זאת דרך האתר שלנו בכמה צעדים פשוטים, תוך כדי לחיצה על המוצרים האהובים עליכם וללחוץ על הכפתור על המוצר 'הוסף לסל', ובכך תזמינו את המוצר האהוב עליכם או על האהובים שלכם!