2022-12-04T11:50:25+02:00

קרית יובל
כתובת: רח' אורוגואי 3
טל': 025668550


לגרום שמחה לאנשים קרובים, להביע רגשות, ליצור אווירה מיוחדת, לברך על חג או יום נישואין – קשה לדמיין אירועים חשובים אלה בלי זר פרחים מיוחד. לעיתים קרובות, יופי של זר יכול לבטא יותר מכל מילת ברכה.

חנות פרחים "פיונה" מציעה מגוון רחב של פרחים טריים, קומפוזיציות ומתנות ייחודיות. בעת רכישת פרחים בחנות הפרחים "פיונה" ברמת בית הכרם, באפשרותכם לבחור זר נפלא מתוך מגוון עשיר של זרים מוכנים או להזמין קומפוזיציה אקסקלוסיבית לפי טעמכם האישי.

צוות מומחים מקצועי. כל העובדים שלנו, החל ממומחים בחנות הפרחים, אשר יוצרים עבורכם קומפוזיציות ייחודיות בלתי נשכחות, ועד צוות השליחים המיומן - הנם אנשי מקצוע מנוסים.
ספקים אמינים. לבחירתכם רק פרחים טריים ואיכותיים ביותר, אשר ישמחו אתכם ואת קרוביכם לאורך זמן רב.
מחירים נמוכים. קנו פרחים במחירים המשתלמים ביותר!
יחס אישי. כל לקוח יקר לנו, לכן אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לגרום שמחה לכל אחד מהלקוחות שלנו.
פרחים  בקרבתכם

גישה נוחה לחנות הפרחים "פיונה" ברמת בית הכרם מאפשרת לכל אחד לבחור במהירות זר מתאים ולהזמין משלוח עם התחייבות מלאה מצידנו, כי ההזמנה תגיע בזמן לכל מקום בירושלים.
הזמנת משלוח פרחים – זו הזדמנות נפלאה להפתיע ולשמח אדם אהוב כאשר אין באפשרותכם לעשות זאת באופן אישי. שירות המשלוחים שלנו פועל 24 שעות ביממה. ניתן לשלם בכל אמצעי תשלום שנוח לכם.

צוות מומחים מקצועי של חנות הפרחים "פיונה" יעזור לכם ליצור קומפוזיציית פרחים שתתאים לכל אירוע. אנו מציעים מבחר עשיר של פרחים, זרים, סלים ומתנות. בזכות מגוון המוצרים ההולך וגדל בהתמדה, מומחים שלנו בחנות הפרחים "פיונה" ישמחו להגשים כל חלום "פרחוני" ולהרכיב עבורכם קומפוזיציה מושלמת שתישמר בזיכרון לאורך זמן.
בחנות הפרחים "פיונה" ברח' אביזוהר 8, אזור רמת בית הכרם, ניתן לרכוש פרחים במחירים נוחים. 
ניתן לקבל מידע נוסף ולבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט שלנו או על ידי פניה ישירה בטלפון. אנחנו מתחייבים לאיכות וטריות הפרחים ולשירות משלוחים אמין ומהיר.