תקנון האתר

תקנון החנות

  1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
  2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
  3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף ברכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
  4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
  5. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.
  6. האתר מונגש,וקיים תצהיר הנגשה, אם טעינו הרי שזה נעשה בשגגה ונתקן לפי חוק כל תלונה, וטענה.

רכישה רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:

  1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.
  2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" ימשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם ימלא את פרטיו המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.
  3. השלמת הליך המכירה תבוצע לאחר אימות העסקה, ולאחר אישור תשלום.

החלפת מוצר

  • החלפת מוצר באמצעות חשבונית ובאותו היום, מרגע שילוח המוצר.החזר כספי יינתן כחוק תוך 1 ימי עסקים בלבד, מעל סכום קנייה של ____ ₪. החזר כספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו הלקוח שילם. בגין ביטול עסקה ינוכו 5% או 100 ₪ מערך העסקה לפי הנמוך מבינהם.
  • הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה.
  • החלפת פריט בשווי ערכו בעת ההחלפה.

ביטול הזמנה

  1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן החוק): http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations
  2. לא ניתן לבטל רכישת מוצר באותו היום מרגע יציאתו מהחנות. הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות ובלבד שהמוצר לא עזב את החנות.
  3. במקרה של ביטול העסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.
  4. אם סופק המוצר ללקוח, חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
  5. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח, וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.
  6. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: 6.1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. 6.2. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
  7. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
  8. באתר קיימת הנגשה. עם תצהיר. ועם זאת במידה ונפלה טעות מצד ״פרחי גילה״, הרי מדובר בטעות, ותתוקן במיידי.
  9. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסק: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

אספקת המוצרים

  1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.
  2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: 2.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע. 2.2. שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.
  3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א'-ה'19:15 – 9:30 שישי 8:00 ועד לשעה לפני שבת, ערבי חג וימי חג.

דמי משלוח

  1. דמי המשלוח במשלוח מסוג "רשום רגיל" כלולים במחיר המוצר, אם ברצונו של הלקוח לשדרג את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד "עגלת הקניות" שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.
  2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
  3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.
  4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:

טלפון: 02-5668550, 02-5015497 כתובת: אורוגואי 3, קרית יובל, ירושלים. דוא"ל (E-Mail) Gila.flowers55@gmail.com :

 

 

כללי

  1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות. ייתכנו שינויים קלים במראה הפרחים והסידורים בהתאם למלאי העונתי ולשיקול דעת הסטודיו לעיצוב הפרחים.
  2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באמצעות האתר.
  3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו. (סעיף זה פחות רלוונטי למכירת פרחים, אלא אם מוצעים מוצרים נלווים הדורשים הרכבה).
  4. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות.
  5. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

 

מדיניות אספקת פרחים
אנחנו ב"פיונה" עושים הכל כדי שהזרים והסידורים היפים שלנו יגיעו טריים, רעננים, ובזמן!
* זמן אספקה: אנו מתחייבים לשלוח את ההזמנה בתוך כמה שעות ממועד אישור הרכישה. ברוב המקרים, ההזמנה תגיע ליעדה עוד באותו יום, בתנאי שההזמנה בוצעה עד השעה 18:00. הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 18:00 יישלחו ביום העסקים הבא.
* כיצד יישלח הזר? הזרים והסידורים נשלחים באמצעות שליחים ייעודיים שלנו המכירים את רגישות המוצר ומובילים אותו בתנאים אופטימליים, כדי להבטיח את טריותו ושלמותו. השליחים שלנו מצוידים ברכבים ממוזגים במידת הצורך.
* אזורי שירות: אנו מבצעים משלוחים לכל אזור ירושלים והסביבה הקרובה, לרבות שכונות ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים ויישובי הסביבה הסמוכים. ניתן לבדוק זמינות משלוח לאזורים מרוחקים יותר בעת ההזמנה או בשיחה עם שירות הלקוחות.
* עלות משלוח: עלות המשלוח תוצג ללקוח בעת תהליך הרכישה, בהתאם ליעד המשלוח.
* קבלת משלוח: אנו ממליצים לוודא שיהיה מישהו בכתובת המיועדת לקבלת המשלוח. במקרה שהמקבל אינו זמין, ניצור עמו קשר טלפוני לתיאום מסירה חלופית. אם לא תתאפשר מסירה, הזר יוחזר לחנות ותיתכן עלות נוספת למשלוח חוזר.

אחריות המוצר
אנחנו ב"פיונה" גאים בטריות ובאיכות הפרחים שלנו, ודואגים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר. עם זאת, חשוב לנו להבהיר את מדיניות האחריות:
* אחריות על טריות: אנו מתחייבים לטריות הפרחים בעת מסירתם. האחריות על טריות הפרחים היא למשך 3 שעות ממועד קבלת המשלוח, בתנאי שהזר טופל בהתאם להוראות הטיפול שיצורפו לזר (כמו החלפת מים, חיתוך גבעולים ועוד).
* הגבלת אחריות: "פיונה" ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה מטיפול לקוי בזר, אחסון לא נאות, חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום/קור עז), או כל שימוש שאינו סביר ובהתאם להוראות הטיפול.
* אי-התאמה / פגם: במידה וקיבלתם זר פגום או שאינו תואם את ההזמנה, אנא צרו עמנו קשר בתוך 3 שעות מקבלת המשלוח, בצירוף תמונה של הזר, ונשמח לבדוק את הנושא ולפעול לפתרונו לשביעות רצונכם. לאחר זמן זה, לא נוכל לקבל אחריות על פגמים שאינם נובעים מטיפול לקוי מצידנו.
* פרחים הם יצורים חיים: יש לזכור כי פרחים הם מוצר טבעי וחי, ועל כן ייתכנו שינויים קלים בגוון, בגודל או במבנה הפרחים בהתאם לעונה ולזמינות. אנו עושים כמיטב יכולתנו להתאים את הזר שהוזמן לתמונה באתר, ובמקרה של חוסר זמינות של פרח מסוים, נשתמש בפרח חלופי דומה ככל האפשר ביופיו ובערכו, תוך שמירה על הקונספט הכללי של הזר.
פרטיות


פרטיותכם חשובה לנו! אנחנו ב"פיונה" מחויבים לשמור על סודיות ואבטחת המידע האישי שלכם.
* איסוף מידע: אנו אוספים מידע אישי שאתם מוסרים לנו בעת ביצוע הזמנה באתר, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. כמו כן, אנו עשויים לאסוף מידע סטטיסטי שאינו מזהה אישית (כגון כתובת IP, סוג דפדפן, דפים נצפים) לצורך שיפור חווית המשתמש והשירותים שלנו.
* שימוש במידע: המידע הנאסף משמש אותנו אך ורק לצורך השלמת ההזמנה, ביצוע המשלוח, יצירת קשר עמכם במידת הצורך (לדוגמה, לתיאום משלוח), ושיפור השירותים שאנו מציעים. אנו עשויים להשתמש בפרטיכם לצורך שליחת עדכונים, מבצעים וניוזלטרים במייל, וזאת רק אם נתתם את הסכמתכם המפורשת לכך. תוכלו להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בכל עת.
* אבטחת מידע: "פיונה" נוקטת באמצעי זהירות מקובלים ומתקדמים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע והגנה מפני גישה בלתי מורשית. האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL (Secure Socket Layer) המצפינה את התקשורת בין הדפדפן שלכם לשרתי האתר. פרטי כרטיסי האשראי מעובדים ישירות על ידי חברות הסליקה המאושרות, ואינם נשמרים בשרתי החברה. למרות זאת, יש לזכור כי אין ודאות מוחלטת לאבטחה מלאה באינטרנט.
* שיתוף מידע עם צדדים שלישיים: אנו מתחייבים לא למסור את פרטיכם האישיים לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
* לצורך השלמת ההזמנה (לדוגמה: לחברת השליחויות כדי שתבצע את המשלוח, ולחברות הסליקה לצורך אישור התשלום).
* אם נידרש לכך על פי חוק או צו בית משפט.
* במקרה של מחלוקת משפטית ביניכם לבין החברה.
* במקרה של מיזוג, רכישה או שינוי מבני בחברה.
* זכויותיכם: אתם זכאים לעיין במידע האישי שנשמר עליכם, לבקש לתקן אותו או למחוק אותו, בהתאם להוראות החוק. פניות בנושא ניתן להפנות אלינו באמצעות [כתובת דואר אלקטרוני / טופס יצירת קשר].

מדיניות אספקת פרחים
אנחנו ב"פיונה" עושים הכל כדי שהזרים והסידורים היפים שלנו יגיעו טריים, רעננים, ובזמן!
* זמן אספקה: אנו מתחייבים לשלוח את ההזמנה בתוך כמה שעות ממועד אישור הרכישה. ברוב המקרים, ההזמנה תגיע ליעדה עוד באותו יום, בתנאי שההזמנה בוצעה עד השעה 18:00. הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 18:00 יישלחו ביום העסקים הבא.
* כיצד יישלח הזר? הזרים והסידורים נשלחים באמצעות שליחים ייעודיים שלנו המכירים את רגישות המוצר ומובילים אותו בתנאים אופטימליים, כדי להבטיח את טריותו ושלמותו. השליחים שלנו מצוידים ברכבים ממוזגים במידת הצורך.
* אזורי שירות: אנו מבצעים משלוחים לכל אזור ירושלים והסביבה הקרובה, לרבות שכונות ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים ויישובי הסביבה הסמוכים. ניתן לבדוק זמינות משלוח לאזורים מרוחקים יותר בעת ההזמנה או בשיחה עם שירות הלקוחות.
* עלות משלוח: עלות המשלוח תוצג ללקוח בעת תהליך הרכישה, בהתאם ליעד המשלוח.
* קבלת משלוח: אנו ממליצים לוודא שיהיה מישהו בכתובת המיועדת לקבלת המשלוח. במקרה שהמקבל אינו זמין, ניצור עמו קשר טלפוני לתיאום מסירה חלופית. אם לא תתאפשר מסירה, הזר יוחזר לחנות ותיתכן עלות נוספת למשלוח חוזר.
אחריות המוצר
אנחנו ב"פיונה" גאים בטריות ובאיכות הפרחים שלנו, ודואגים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר. עם זאת, חשוב לנו להבהיר את מדיניות האחריות:
* אחריות על טריות: אנו מתחייבים לטריות הפרחים בעת מסירתם. האחריות על טריות הפרחים היא למשך 3 שעות ממועד קבלת המשלוח, בתנאי שהזר טופל בהתאם להוראות הטיפול שיצורפו לזר (כמו החלפת מים, חיתוך גבעולים ועוד).
* הגבלת אחריות: "פיונה" ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה מטיפול לקוי בזר, אחסון לא נאות, חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום/קור עז), או כל שימוש שאינו סביר ובהתאם להוראות הטיפול.
* אי-התאמה / פגם: במידה וקיבלתם זר פגום או שאינו תואם את ההזמנה, אנא צרו עמנו קשר בתוך 3 שעות מקבלת המשלוח, בצירוף תמונה של הזר, ונשמח לבדוק את הנושא ולפעול לפתרונו לשביעות רצונכם. לאחר זמן זה, לא נוכל לקבל אחריות על פגמים שאינם נובעים מטיפול לקוי מצידנו.
* פרחים הם יצורים חיים: יש לזכור כי פרחים הם מוצר טבעי וחי, ועל כן ייתכנו שינויים קלים בגוון, בגודל או במבנה הפרחים בהתאם לעונה ולזמינות. אנו עושים כמיטב יכולתנו להתאים את הזר שהוזמן לתמונה באתר, ובמקרה של חוסר זמינות של פרח מסוים, נשתמש בפרח חלופי דומה ככל האפשר ביופיו ובערכו, תוך שמירה על הקונספט הכללי של הזר.
פרטיות
פרטיותכם חשובה לנו! אנחנו ב"פיונה" מחויבים לשמור על סודיות ואבטחת המידע האישי שלכם.
* איסוף מידע: אנו אוספים מידע אישי שאתם מוסרים לנו בעת ביצוע הזמנה באתר, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. כמו כן, אנו עשויים לאסוף מידע סטטיסטי שאינו מזהה אישית (כגון כתובת IP, סוג דפדפן, דפים נצפים) לצורך שיפור חווית המשתמש והשירותים שלנו.
* שימוש במידע: המידע הנאסף משמש אותנו אך ורק לצורך השלמת ההזמנה, ביצוע המשלוח, יצירת קשר עמכם במידת הצורך (לדוגמה, לתיאום משלוח), ושיפור השירותים שאנו מציעים. אנו עשויים להשתמש בפרטיכם לצורך שליחת עדכונים, מבצעים וניוזלטרים במייל, וזאת רק אם נתתם את הסכמתכם המפורשת לכך. תוכלו להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בכל עת.
* אבטחת מידע: "פיונה" נוקטת באמצעי זהירות מקובלים ומתקדמים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע והגנה מפני גישה בלתי מורשית. האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL (Secure Socket Layer) המצפינה את התקשורת בין הדפדפן שלכם לשרתי האתר. פרטי כרטיסי האשראי מעובדים ישירות על ידי חברות הסליקה המאושרות, ואינם נשמרים בשרתי החברה. למרות זאת, יש לזכור כי אין ודאות מוחלטת לאבטחה מלאה באינטרנט.
* שיתוף מידע עם צדדים שלישיים: אנו מתחייבים לא למסור את פרטיכם האישיים לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
* לצורך השלמת ההזמנה (לדוגמה: לחברת השליחויות כדי שתבצע את המשלוח, ולחברות הסליקה לצורך אישור התשלום).
* אם נידרש לכך על פי חוק או צו בית משפט.
* במקרה של מחלוקת משפטית ביניכם לבין החברה.
* במקרה של מיזוג, רכישה או שינוי מבני בחברה.
* זכויותיכם: אתם זכאים לעיין במידע האישי שנשמר עליכם, לבקש לתקן אותו או למחוק אותו, בהתאם להוראות החוק. פניות בנושא ניתן להפנות אלינו באמצעות [כתובת דואר אלקטרוני / טופס יצירת קשר].

 
eniw
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime