תקנון החנות
רכישה רגילה
במכירה רגילה מוצעים למכירה מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
החלפת מוצר
ביטול הזמנה
אספקת המוצרים
דמי משלוח
שירות לקוחות
כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:
טלפון: 02-5668550, 02-5015497 כתובת: אורוגואי 3, קרית יובל, ירושלים. דוא"ל (E-Mail) Gila.flowers55@gmail.com :
כללי
מדיניות אספקת פרחים
אנחנו ב"פיונה" עושים הכל כדי שהזרים והסידורים היפים שלנו יגיעו טריים, רעננים, ובזמן!
* זמן אספקה: אנו מתחייבים לשלוח את ההזמנה בתוך כמה שעות ממועד אישור הרכישה. ברוב המקרים, ההזמנה תגיע ליעדה עוד באותו יום, בתנאי שההזמנה בוצעה עד השעה 18:00. הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 18:00 יישלחו ביום העסקים הבא.
* כיצד יישלח הזר? הזרים והסידורים נשלחים באמצעות שליחים ייעודיים שלנו המכירים את רגישות המוצר ומובילים אותו בתנאים אופטימליים, כדי להבטיח את טריותו ושלמותו. השליחים שלנו מצוידים ברכבים ממוזגים במידת הצורך.
* אזורי שירות: אנו מבצעים משלוחים לכל אזור ירושלים והסביבה הקרובה, לרבות שכונות ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים ויישובי הסביבה הסמוכים. ניתן לבדוק זמינות משלוח לאזורים מרוחקים יותר בעת ההזמנה או בשיחה עם שירות הלקוחות.
* עלות משלוח: עלות המשלוח תוצג ללקוח בעת תהליך הרכישה, בהתאם ליעד המשלוח.
* קבלת משלוח: אנו ממליצים לוודא שיהיה מישהו בכתובת המיועדת לקבלת המשלוח. במקרה שהמקבל אינו זמין, ניצור עמו קשר טלפוני לתיאום מסירה חלופית. אם לא תתאפשר מסירה, הזר יוחזר לחנות ותיתכן עלות נוספת למשלוח חוזר.
אחריות המוצר
אנחנו ב"פיונה" גאים בטריות ובאיכות הפרחים שלנו, ודואגים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר. עם זאת, חשוב לנו להבהיר את מדיניות האחריות:
* אחריות על טריות: אנו מתחייבים לטריות הפרחים בעת מסירתם. האחריות על טריות הפרחים היא למשך 3 שעות ממועד קבלת המשלוח, בתנאי שהזר טופל בהתאם להוראות הטיפול שיצורפו לזר (כמו החלפת מים, חיתוך גבעולים ועוד).
* הגבלת אחריות: "פיונה" ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה מטיפול לקוי בזר, אחסון לא נאות, חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום/קור עז), או כל שימוש שאינו סביר ובהתאם להוראות הטיפול.
* אי-התאמה / פגם: במידה וקיבלתם זר פגום או שאינו תואם את ההזמנה, אנא צרו עמנו קשר בתוך 3 שעות מקבלת המשלוח, בצירוף תמונה של הזר, ונשמח לבדוק את הנושא ולפעול לפתרונו לשביעות רצונכם. לאחר זמן זה, לא נוכל לקבל אחריות על פגמים שאינם נובעים מטיפול לקוי מצידנו.
* פרחים הם יצורים חיים: יש לזכור כי פרחים הם מוצר טבעי וחי, ועל כן ייתכנו שינויים קלים בגוון, בגודל או במבנה הפרחים בהתאם לעונה ולזמינות. אנו עושים כמיטב יכולתנו להתאים את הזר שהוזמן לתמונה באתר, ובמקרה של חוסר זמינות של פרח מסוים, נשתמש בפרח חלופי דומה ככל האפשר ביופיו ובערכו, תוך שמירה על הקונספט הכללי של הזר.
פרטיות
פרטיותכם חשובה לנו! אנחנו ב"פיונה" מחויבים לשמור על סודיות ואבטחת המידע האישי שלכם.
* איסוף מידע: אנו אוספים מידע אישי שאתם מוסרים לנו בעת ביצוע הזמנה באתר, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. כמו כן, אנו עשויים לאסוף מידע סטטיסטי שאינו מזהה אישית (כגון כתובת IP, סוג דפדפן, דפים נצפים) לצורך שיפור חווית המשתמש והשירותים שלנו.
* שימוש במידע: המידע הנאסף משמש אותנו אך ורק לצורך השלמת ההזמנה, ביצוע המשלוח, יצירת קשר עמכם במידת הצורך (לדוגמה, לתיאום משלוח), ושיפור השירותים שאנו מציעים. אנו עשויים להשתמש בפרטיכם לצורך שליחת עדכונים, מבצעים וניוזלטרים במייל, וזאת רק אם נתתם את הסכמתכם המפורשת לכך. תוכלו להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בכל עת.
* אבטחת מידע: "פיונה" נוקטת באמצעי זהירות מקובלים ומתקדמים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע והגנה מפני גישה בלתי מורשית. האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL (Secure Socket Layer) המצפינה את התקשורת בין הדפדפן שלכם לשרתי האתר. פרטי כרטיסי האשראי מעובדים ישירות על ידי חברות הסליקה המאושרות, ואינם נשמרים בשרתי החברה. למרות זאת, יש לזכור כי אין ודאות מוחלטת לאבטחה מלאה באינטרנט.
* שיתוף מידע עם צדדים שלישיים: אנו מתחייבים לא למסור את פרטיכם האישיים לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
* לצורך השלמת ההזמנה (לדוגמה: לחברת השליחויות כדי שתבצע את המשלוח, ולחברות הסליקה לצורך אישור התשלום).
* אם נידרש לכך על פי חוק או צו בית משפט.
* במקרה של מחלוקת משפטית ביניכם לבין החברה.
* במקרה של מיזוג, רכישה או שינוי מבני בחברה.
* זכויותיכם: אתם זכאים לעיין במידע האישי שנשמר עליכם, לבקש לתקן אותו או למחוק אותו, בהתאם להוראות החוק. פניות בנושא ניתן להפנות אלינו באמצעות [כתובת דואר אלקטרוני / טופס יצירת קשר].
מדיניות אספקת פרחים
אנחנו ב"פיונה" עושים הכל כדי שהזרים והסידורים היפים שלנו יגיעו טריים, רעננים, ובזמן!
* זמן אספקה: אנו מתחייבים לשלוח את ההזמנה בתוך כמה שעות ממועד אישור הרכישה. ברוב המקרים, ההזמנה תגיע ליעדה עוד באותו יום, בתנאי שההזמנה בוצעה עד השעה 18:00. הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 18:00 יישלחו ביום העסקים הבא.
* כיצד יישלח הזר? הזרים והסידורים נשלחים באמצעות שליחים ייעודיים שלנו המכירים את רגישות המוצר ומובילים אותו בתנאים אופטימליים, כדי להבטיח את טריותו ושלמותו. השליחים שלנו מצוידים ברכבים ממוזגים במידת הצורך.
* אזורי שירות: אנו מבצעים משלוחים לכל אזור ירושלים והסביבה הקרובה, לרבות שכונות ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים ויישובי הסביבה הסמוכים. ניתן לבדוק זמינות משלוח לאזורים מרוחקים יותר בעת ההזמנה או בשיחה עם שירות הלקוחות.
* עלות משלוח: עלות המשלוח תוצג ללקוח בעת תהליך הרכישה, בהתאם ליעד המשלוח.
* קבלת משלוח: אנו ממליצים לוודא שיהיה מישהו בכתובת המיועדת לקבלת המשלוח. במקרה שהמקבל אינו זמין, ניצור עמו קשר טלפוני לתיאום מסירה חלופית. אם לא תתאפשר מסירה, הזר יוחזר לחנות ותיתכן עלות נוספת למשלוח חוזר.
אחריות המוצר
אנחנו ב"פיונה" גאים בטריות ובאיכות הפרחים שלנו, ודואגים שתקבלו את המוצר הטוב ביותר. עם זאת, חשוב לנו להבהיר את מדיניות האחריות:
* אחריות על טריות: אנו מתחייבים לטריות הפרחים בעת מסירתם. האחריות על טריות הפרחים היא למשך 3 שעות ממועד קבלת המשלוח, בתנאי שהזר טופל בהתאם להוראות הטיפול שיצורפו לזר (כמו החלפת מים, חיתוך גבעולים ועוד).
* הגבלת אחריות: "פיונה" ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה מטיפול לקוי בזר, אחסון לא נאות, חשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום/קור עז), או כל שימוש שאינו סביר ובהתאם להוראות הטיפול.
* אי-התאמה / פגם: במידה וקיבלתם זר פגום או שאינו תואם את ההזמנה, אנא צרו עמנו קשר בתוך 3 שעות מקבלת המשלוח, בצירוף תמונה של הזר, ונשמח לבדוק את הנושא ולפעול לפתרונו לשביעות רצונכם. לאחר זמן זה, לא נוכל לקבל אחריות על פגמים שאינם נובעים מטיפול לקוי מצידנו.
* פרחים הם יצורים חיים: יש לזכור כי פרחים הם מוצר טבעי וחי, ועל כן ייתכנו שינויים קלים בגוון, בגודל או במבנה הפרחים בהתאם לעונה ולזמינות. אנו עושים כמיטב יכולתנו להתאים את הזר שהוזמן לתמונה באתר, ובמקרה של חוסר זמינות של פרח מסוים, נשתמש בפרח חלופי דומה ככל האפשר ביופיו ובערכו, תוך שמירה על הקונספט הכללי של הזר.
פרטיות
פרטיותכם חשובה לנו! אנחנו ב"פיונה" מחויבים לשמור על סודיות ואבטחת המידע האישי שלכם.
* איסוף מידע: אנו אוספים מידע אישי שאתם מוסרים לנו בעת ביצוע הזמנה באתר, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. כמו כן, אנו עשויים לאסוף מידע סטטיסטי שאינו מזהה אישית (כגון כתובת IP, סוג דפדפן, דפים נצפים) לצורך שיפור חווית המשתמש והשירותים שלנו.
* שימוש במידע: המידע הנאסף משמש אותנו אך ורק לצורך השלמת ההזמנה, ביצוע המשלוח, יצירת קשר עמכם במידת הצורך (לדוגמה, לתיאום משלוח), ושיפור השירותים שאנו מציעים. אנו עשויים להשתמש בפרטיכם לצורך שליחת עדכונים, מבצעים וניוזלטרים במייל, וזאת רק אם נתתם את הסכמתכם המפורשת לכך. תוכלו להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בכל עת.
* אבטחת מידע: "פיונה" נוקטת באמצעי זהירות מקובלים ומתקדמים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע והגנה מפני גישה בלתי מורשית. האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL (Secure Socket Layer) המצפינה את התקשורת בין הדפדפן שלכם לשרתי האתר. פרטי כרטיסי האשראי מעובדים ישירות על ידי חברות הסליקה המאושרות, ואינם נשמרים בשרתי החברה. למרות זאת, יש לזכור כי אין ודאות מוחלטת לאבטחה מלאה באינטרנט.
* שיתוף מידע עם צדדים שלישיים: אנו מתחייבים לא למסור את פרטיכם האישיים לצדדים שלישיים, למעט במקרים הבאים:
* לצורך השלמת ההזמנה (לדוגמה: לחברת השליחויות כדי שתבצע את המשלוח, ולחברות הסליקה לצורך אישור התשלום).
* אם נידרש לכך על פי חוק או צו בית משפט.
* במקרה של מחלוקת משפטית ביניכם לבין החברה.
* במקרה של מיזוג, רכישה או שינוי מבני בחברה.
* זכויותיכם: אתם זכאים לעיין במידע האישי שנשמר עליכם, לבקש לתקן אותו או למחוק אותו, בהתאם להוראות החוק. פניות בנושא ניתן להפנות אלינו באמצעות [כתובת דואר אלקטרוני / טופס יצירת קשר].
האתר נבנה ע"י web4all הבית הישראלי לפרסום באינטרנט בע"מ
דברו איתנו בווטסאפ