2020-12-08T12:02:28+02:00

בתולדות האנושות היו מגיפות רבות, החל ממגיפה בשנת 540 ועד שפעת ספרדית בראשית המאה העשרים.

גם נגיף ה- COVID-19 גרם להתפרצות המחלה בקרב אנשים רבים ברחבי העולם וכבר נרשם בספרי עזר רפואיים כסיבה למגיפה.

במצב של חרדה מתמדת, אנשים נקלעים לפאניקה: הם מתקשים לחשוב בצורה ביקורתית ולהעריך מצב בצורה אובייקטיבית. מסיבה זו נולדות שמועות רבות, רכילויות וחדשות מזויפות, אשר מחמירות את המצב ומעוררות פחדים נוספים. לכן החלטנו להרגיע את לקוחותינו ולענות את שאלה נפוצה: האם ניתן להידבק בקורונה וירוס ממגע עם זר פרחים.




האם ניתן להידבק בקורונה וירוס מזר פרחים

על סמך מידע ממשרד הבריאות, הנגיף עובר מאדם לאדם בהדבקה טיפתית דרך האוויר.

המשמעות היא, שרסיסי טיפות רוק שמקורם באדם נגוע (שהשתעל, התעטש או ואפילו אם דיבר), נושאים את הנגיף באוויר וחודרים למערכת הנשימה של בני אדם לא נגועים או נשארים על פני משטחים וחפצי בית. כדי להידבק אין זה מספיק, כי הנגיף יישאר על חפצים, הוא יכול לחדור לגוף האדם רק דרך עיניים, אף או פה. מסיבה זו, למניעת הידבקות, חשוב להקפיד לשטוף ידיים ולא לגעת בפנים.

פרחים אינם נשאים של וירוס קורונה. הסיכון להידבק גדול בהרבה במגע עם מעקה בכלי תחבורה מאשר בעת קניית זר פרחים בחנות.


בכדי להסיר כל ספק, פעלנו בדרכי בטיחות נוספים:

אנו עוקבים על מצב הבריאות של כל העובדים שלנו בחנות הפרחים.

אנו מקפידים לבצע חיטוי אנטיספטי בחנות.

אני מציעים ללקוחותינו אפשרויות הזמנה ותשלום אונליין, בכדי לצמצם מגע עם אנשים בחנות או עם שליח. השליח יכול להשאיר זר שהוזמן לפני הדלת ולשמור על מרחק, על מנת לא ליצור מצב של מגע פיזי עם הלקוח.


האם כדאי להעניק פרחים בזמן מגפת וירוס קורונה COVID-19?

בנוסף לאמצעים אנטיספטיים והיגייניים למניעת המחלה, הרופאים ממליצים על בידוד עצמי, כלומר שהיה בבית ללא מגע פיזי עם אנשים. על סמך העובדה, כי לא ניתן להידבק מוירוס קורונה ממגע עם פרחים, זר שנשלח לאנשים אהובים יפתיע וישמח אותם. תשומת לב זו תחמם את ליבם של יקיריכם, במיוחד במצב שלא ניתן לצאת לחנות ולבחור מתנה בצורה עצמאית. צבעים ססגוניים של פרחים וניחוח נעים יזכירו, כי העולם שלנו נפלא למרות מחלות, משברים ודאגות.

במהלך מגפת וירוס קורונה, לעיתים קרובות מזמינים פרחים עבור בת זוג או סבתא שגרה בעיר אחרת. מומלץ גם להזמין זר לכבוד שחרור מבית חולים ובכך להביע את שמחתכם, כי בן אדם קרוב ניצח את המחלה. מגזין אמריקאי Better Homes&Gardens כותב, כי בעקבות ביטול אירועים פומביים, חברות עסקים רבות תרמו זרי פרחים לבתי חולים ובתי אבות, על מנת לעודד אנשים ולהעניק להם שמחה וחום.

בואו נלך גם אנחנו בעקבות דוגמא של אלו, שלא מתייאשים מהמצב הנוכחי וממשיכים להעניק פרחים, למרות וירוס קורונה, בידוד עצמי, ביטול חגיגות ומגבלות אחרות. הרי שמחה, אופטימיות ותקווה לעתיד טוב לא ניתן לבטל!