2021-03-17T13:42:32+02:00

אהבה – זה רגש מדהים. אהבה ופרידה

פרחים – זו מתנת טבע מדהימה, אשר מלווה אותנו לאורך כל חיינו. בזכות זר פרחים אנו מביאים רגשות, תחושות ותשוקות. גם עם מערכת יחסים של בני זוג מסתיימת, רבים ממשיכים לשמור על קשר חברי. בני זוג יודעים תאריכים חשובים אחד של השני ורוצים לברך בן או בת זוג לשעבר לכבוד יום נכבד, מסיבה זו גברים רבים שואלים את עצמם: אילו פרחים מומלץ להעניק לבת זוג לשעבר?

אהבה זה רגש מדהים

לעיתים קרובות, כאשר אנחנו מתאהבים, אנו מאבדים את הראש מעודף רגשות שממלאים אותנו ומוכנים למעשים ספונטניים ואף מטורפים. בנוסף, אנו מפתיעים את יקירנו במתנות יוצאות דופן . אך למרבה הצער, לא כל מערכת היחסים עומדת במבחן הזמן ובקשיי היום יום. אנשים נוטים להיפגש ולהיפרד ולרוב בן אדם מראה את פניו האמיתיות בעת התמודדות עם מצבים קשים. אף אם אהבה נגמרה, כבוד הדדי והעכרה נשארים. כל אישה או בחורה תשמח לקבל מתנה מגבר שהיה יקר לה, אתו היא נהנתה מזמן בילוי משותף, חלקה שמחה וקשיים. מעשה כזה מצידו של גבר יבטא, כי לבת זוגתו לשעבר היה חלק חשוב בחייו, היא יקרה לו כבן אדם ואולי אף כאם ילדיו. כל אירוע או תאריך חשוב הם הסיבה להענקת זר פרחים, ביניהם:

- יום הולדת

- יום האם, חג מקצועי

- יום הולדת של ילד

- מעבר דירה, קידום מקצועי

- יום האישה 

- אירוע חשוב משותף, הידוע רק לו ולה

קומפוזיציית פרחים במתנה תשפר יחסים בין בני זוג לשעבר ואולי אף תיתן תקווה לחידוש חיבה הדדית. לאחר התפרצות הרגשות במהלך תהליך הפרידה, חוסר איפוק במילים ובמעשים, מגיע הרגע בו בני זוג מתחילים לבחון את המתרחש לעומק ובקור רוח. לעיתים, בזכות מחשבות שקולות אלו מגיעים למסכנה, כי מה שקרה הינו חסר כל הגיון, חשוב להחזיר גלגל אחורה ולהתחיל דף חדש במערכת היחסים, בלעדיה קשה לדמיין חיים עתידיים. אם במצב זה גבר מעניק לבת זוגתו לשעבר זר פרחים, זה מסמל בקשת התנצלות ורצון להתחיל הכל מחדש. לכן חשוב לבחור פרחים במלוא תשומת לב וקפדנות בכדי לא להיראות אובססיבי, אך יחד עם זאת להזכיר לבת זוג רגעים יפים משותפים, אשר קישרו שני לבבות אוהבים:

ורדים תמיד סימלו אהבה. גוון נכון של צבע הורד יביע התנצלות, חרטה ורצון לפתוח דף חדש. ורדים אדומים ולבנים בזר אחד יסיעו במשימה חשובה זו.

זר פרחי שדה עדינים ללא עטיפה יוסיף אווירה רומנטית וישפיע לטובה על יחס חיובי של בן אדם יקר.

בחודשי הסתיו או החורף זר טוליפים, נרקיסים או פעמוני שלג זו מתנה נפלאה, המסמלת אביב פורח והתעוררות של הטבע.

זר גרברות ססגוניות ינעים כל אישה עם אור השמש, שמחת חיים ומצב רוח אופטימי שפרחים אלו מביאים אתם.

ליליות, דליות ופרחי אסטר – בחירה מצוינת, במידה ופרחים אלו אוהבים במיוחד על מקבלת הזר.

כל אישה רגישה לפרטים וללא ספק תבין משמעות סמלית, עומק הרגשות והתשוקות שבכוונתו של גבר להביע בעזרת זר פרחים. היא לא בהכרח תביע זאת במילים, אך תעריך מתנה שמוענקת מכל הלב.

אהבה ופרידה

ישנם מצבים בהם כבר לא ניתן להחזיר גלגל אחורה ולהתחיל מערכת היחסים מדף חדש. לכך סיבות רבות: משפחה חדשה לאחד או שני בני הזוג לשעבר, אי רצון של אחד מהם לחדש את היחסים וסיבות רבות נוספות. במקרים כאלו חשוב להיות טקטיים ולהקדיש תשומת לב מיוחדת לבחירת קומפוזיציית פרחים.

פרידה – זה מבחן רציני עבור שני בני הזוג. עצב, אכזבה ועלבון הם כמעט בלתי נמנעים במצבים אלו. אם שני בני הזוג מגלים כבוד אחד כלפי השני ונמנעים מסכסוך ממושך, תהליך הפרידה יכול להיות פחות טראומטי. במקרים אלו, מומחים לעיצוב הפרחים ופסיכולוגים רבים ממליצים להעניק זר פרחים צהובים. בניגוד לדעה רווחת, אינם מרמזים על פרידה, אלא מסמלים אנרגיית השמש, שפע והצלחה. קומפוזיציית פרחים צהובים תביא אתה רכות ורוגע ותשאיר בלב תחושת חום וחיבה. ניתן לעצב זר באביזרי קישוט נחמדים או צעצוע קטן כביטוי של יחס חברי חם.

ישנם פרחים אשר עוזרים לבני הזוג למנוע ניתוק ופרידה ברגעים הקשים. קור רגשי לא מוצא חן בעיני אף אחד, לכן לעיתים הפרידה היא בלתי נמנעת. זר, המשלב את פרחי פלוקס או אפונה מתוקה, יביע את מלוא הרגשות גם ללא מילים, במידה והאישה מכירה את שפת הפרחים. אם לא, חשוב למצוא מילים נכונות ברגע המכריע, אך בכל מקרה קומפוזיציית פרחים זו תרכך אווירה מתוחה שתלווה את השיחה. זכרו, כי בכל סיטואציה חשוב לשמור על כבוד עצמי וטקט. בת זוגכם תמיד תבין ותעריך התנהגות זו ותעודד אדם יקר לשמור על כבוד עצמי בכל מצב.